خبرهای ما

//خبرهای ما

خبرهای ما

حضور تدبیر صنعت آپادانا در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت اصفهان

نمایشگاه بین المللی اصفهان از تاریخ 25 لغایت 28 تیرماه 1399 میزبان صنعت گران کشور بود.
شرکت فنی مهندسی تدبیر صنعت در این نمایشگاه آخرین محصولات خانواده ی فولاد تولیدی را در شرکت به نمایش گذاشت. سروو فیدر غلتکی و جکهای بارگذاری دقیق با تکنیک سروو اسکرو از جمله محصولاتی بود که مورد توجه بازدیدکنندگان قرارگرفت.
در صورت رفع محدویت های مربوط به همه گیری ویروس کرونا ، نمایشگاه صنعت تهران وعده گاه بعدی این شرکت در نمایش دستاوردهای جدید می باشد.

ساخت دستگاه تمام اتوماتیک تولید ماسک های سه لایه پزشکی در تدبیر صنعت آپادانا

با توجه به نیازسنجی انجام شده در شرایط فعلی کشور و درگیری با همه گیری بیماری کرونا خط تولید تمام اتوماتیک تولید ماسک های سه لایه پزشکی با همکاری یک شرکت چینی در شرکت تدبیرصنعت طراحی و در حال ساخت میباشد.
مهندس کمالی مدیرعامل شرکت با بیان این نکته که استفاده از حداقل استانداردهای بهداشتی در این زمان حق مسلم همه ی ما ایرانیان است اظهار امیدواری کرد به زودی ماسک های سه لایه استاندارد پزشکی با حداقل قیمت در اختیار آن دسته از هم وطنانی قرار گیرد که بدلیل قیمت بالای ماسک های موجود در بازار امکان خرید و یا حداقل استفاده یکبار مصرف از این ماسک ها را ندارند ، قرار بگیرد.

By | 2020-08-30T12:57:07+04:30 26th آگوست, 2020|Categories: اخبار|۰ Comments

About the Author:

شرکت فنی مهندسی تدبیر صنعت آپادانا طراح و سازنده کنترل کننده ها و مکانیزم های صنعتی و آزمایشگاهی

Leave A Comment

 

شرکت فنی مهندسی تدبیر صنعت از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در حوزه اتوماسیون و هوشمندسازی  ماشین آلات صنعتی آغاز کرده و پس از ثبت رسمی و کسب تجربه کافی از سال ۱۳۹4 به اتوماسیون  ماشینهای آزمایشگاهی و پس از آن (۱۳۹۵)  به بخش طراحی و ساخت ماشین آلات ویژه ی آزمونهای صنعتی ورود کرده است. هم اکنون تیپ دوم از ماشین آزمایش سه محوری خاک را بعنوان یکی از مدرنترین جکهای بارگذاری، همتراز با شرکتهای بزرگ اروپایی ،جهت عرضه به آزمایشگاهها و پژوهشگاههای مکانیک خاک آماده نموده است.

کارهای اخیر

اطلاعات تماس

دفتر مرکزی: اصفهان – بلوار دانشگاه صنعتی اصفهان – شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان – ساختمان امید – واحد ۲۰۲

Phone: ۳۳۸۶۵۳۵۵- ۳۳۸۶۵۴۵۵ داخلی ۱۳۵۷ - 1335

Mobile: 0913-9605576

Fax: فکس : ۳۳۹۳۱۲۶۵ -۰۳۱

Web: tadbirsanatco.ir nb n